Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Is het toegestaan om te barbecuen op het strand van Zoutelande?

Danny

Dinsdag 20 mei 2008

Geachte heer/mevrouw, Ik weet niet of ik bij moet zijn maar ik had een vraag of het is toegestaan om te barbecuen op het strand van Zoutelande? met vriendelijke groet, Danny Baaten

Ronald

Medewerker

Donderdag 22 mei 2008

In verband met de openbare veiligheid is open vuur (waaronder een kampvuur, vuurkorf of barbecue) te allen tijde verboden op het strand van Zoutelande.

Barbecues die binnen of op het terras van een strandpaviljoen plaatsvinden, vallen niet onder dit verbod.

Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Verslagen van de Zoutelandse dorpsraadVerslagen van de Zoutelandse dorpsraadMaandag 26 oktober 2009
Nieuwe Zoutelande webcamNieuwe Zoutelande webcamWoensdag 06 juli 2011
Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Zaterdag 02 augustus 2008
Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Vrijdag 27 mei 2011
Hoe kun je in aanmerking komen voor eventuele deelneming aan een ambachtenmarkt?Hoe kun je in aanmerking komen voor eventuele deelneming aan een ambachtenmarkt?Dinsdag 21 april 2009
Geen beeld bij webcam bezoekGeen beeld bij webcam bezoekMaandag 05 mei 2008
Strandcabine ZoutelandeStrandcabine ZoutelandeMaandag 27 juni 2011
Naaktstrand in ZoutelandeNaaktstrand in ZoutelandeZaterdag 25 juli 2009
Busverbinding van Vlissingen naar ZoutelandeBusverbinding van Vlissingen naar ZoutelandeVrijdag 28 mei 2010

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™