Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Een hond aan de lijn mag dan wel?

Thijs

Maandag 30 juni 2008

Beste,. Ik las op uw site dat on-aangelijnde honden niet toegelaten worden op het strand in de periode van ... tot ... Een hond aan de lijn mag dan wel ? Mvg

Medewerker

Donderdag 02 december 2010

Op het strand van Zoutelande zijn tijdens de periode 15 mei t/m 15 september alleen aangelijnde honden toegestaan van 09.00 tot 19.00 uur. Tussen 19.00 tot 09.00 uur zijn (loslopende) honden wel toegestaan.

In de periode 15 september t/m 15 mei zijn (loslopende) honden de gehele dag toegestaan.

Kijkt u verder goed op de informatieborden die bij ieder strand(opgang) staan.

Last check on:
Zaterdag 16 april 2011

Meer onderwerpen

Verloren in ZoutelandeVerloren in ZoutelandeVrijdag 08 juli 2011
Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Donderdag 08 mei 2008
Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer?Woensdag 21 juli 2010
Geen beeld bij webcam bezoekGeen beeld bij webcam bezoekMaandag 05 mei 2008
Hoe kan ik een kraam huren op de ambachtenmarkt?Hoe kan ik een kraam huren op de ambachtenmarkt?Maandag 22 maart 2010
Strandrit op het paardStrandrit op het paardMaandag 27 juli 2009
Parkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeParkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeWoensdag 12 september 2007
Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats?Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats?Donderdag 26 februari 2009
Strandcabine ZoutelandeStrandcabine ZoutelandeMaandag 27 juni 2011

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™