Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Hoe kan ik een kraam huren op de ambachtenmarkt?

Marlies

Maandag 22 maart 2010

Hallo, Ik vroeg me af hoe ik een kraam kan huren voor de ambachten markt die 1 x per maand gehouden word in zoutelanden! Ik zag een soort gelijke vraag staan maar zag er geen antwoord bij. Ik ben pottenbaksteer en zou graag met deze ambacht een kraam willen huren. Graag hoor ik van u. MvG

Ronald

Medewerker

Dinsdag 23 maart 2010

Het beste kunt u dan contact opnemen met ‘Zoutelande Actief’. Deze stichting organiseert dit jaarlijkse evenement. Hier vindt u de adresgegevens:

Zoutelande Actief
t.a.v. de heer Koets (voorzitter)
Langstraat 16/18
4374 AN Zoutelande
tel. 0118 562548

Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Vrijdag 27 mei 2011
Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Zaterdag 02 augustus 2008
Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Donderdag 08 mei 2008
Fietsverhuur in ZoutelandeFietsverhuur in ZoutelandeZondag 27 september 2009
Wie organiseert de (toeristen-)markt op dinsdag?Wie organiseert de (toeristen-)markt op dinsdag?Vrijdag 07 augustus 2009
Aanmelden als standhouder op de toeristenmarkt Zoutelande.Aanmelden als standhouder op de toeristenmarkt Zoutelande.Maandag 19 januari 2009
Jeugdcamping in ZoutelandeJeugdcamping in ZoutelandeWoensdag 12 maart 2008
Strandcabine ZoutelandeStrandcabine ZoutelandeMaandag 27 juni 2011
Naaktstrand in ZoutelandeNaaktstrand in ZoutelandeZaterdag 25 juli 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™